Monday 17 January 2011

Pool och nattliga promenader

Måndag igen, fattar inte riktigt var helgerna tar vägen. Just den här måndagen var extra grå och det spöregnar verkligen plus att jag måste plugga hela dagen. Åkte till L familj igår för ett väldigt sent julfirande. Vi åt mat och öppnade julklappar. Jag fick en klänning som L började skratta åt, jag var tvungen att svälja mitt skratt och klämma fram ett ´tack så jätte mycket´. Det kan ju bli så fel det där med julklappar. Har bestämt mig för att ge klänningen en chans ändå. Vi blev så trötta att vi inte orkade åkte till baka till London utan stannade där över natten. Det är så skönt att sova på landet, så tyst. I lördags var den en kompis avskeds fest, han ska flytta till NY. Det var trevligt, vi spelade biljard. Jag och L sa hej då vid tre tiden och var sen tvungna att gå hem, ingen taxi som stannade. Jag blev sur och fick åka på L rygg.

                                   glada miner
                                 förlorar

                               förlorar

                                  kramar

                                  vinner

                                   natt mat

I played pool this weekend, it was fun although I lost. I then got a piggyback home.

1 comment:

  1. Haha åkte på rygg hem. Det är nog bara du som kan göra det. lätt som en fjäder liksom. Visa oss klänningen!!!

    ReplyDelete