Wednesday 26 January 2011

Dagar som denna

Så, då har man kunna njuta av ett nyrenoverat badrum i nästan en månad. Men när jag drar i strömbrytaren på morgonen så liksom faller en lampa ner? Så nu hänger den där och dinglar i taket och ser jätte ful ut. Jag hatar fusk byggare! Han som satte dit den var ju själv så jäkla nöjd över hur bra det blev, han lät så självsäker. Ja ja, vi får väl försöka att pilla dit lamp jäveln själva då.


Jag har också haft den äran att få mitt facebook konto hackat i dag, härligt att folk kan hålla fingrarna i styr. Hallå, mitt och ditt betyder inte mitt är ditt. Finns ändå inget där att hämta, men ändå man gör inte så. Klåfingriga människor kan jag vara utan.
Det är fortfarande tidigt på dagen och jag kan bara hoppas att jag inte behöver utstå fler otrevliga överraskningar idag.

Men nåt som är bra: mindre än en vecka kvar till mitt Stockholms besök!

1 comment:

  1. Åh vilka puckohuvven det finns? Vem gjorde så tror du?
    Åh har nedräkning här hemma. Håller nästan på gå sönder av längtan!!!! Love

    ReplyDelete