Monday 24 January 2011

Helgen som gick

Ja vilken helg! Helena kom till London och injicerade en stor dos glädje och skratt. Ett avbrott i studierna och en utgång med Lisa och Helena var vad jag behövde. Vi konstaterade att det måste ha varit flera år sedan vi umgicks på det här sättet. Märkligt. Vi började i alla fall kvällen med champagne och panorama fönster på en bar nästan 200m upp i luften. Jag mådde dåligt, satt inte allt för nära fönstret. Men det var otroligt vackert att se ut över London natten där uppifrån. Sen gick vi och år sushi, en mycket god sådan. Sen bara blev det att vi gick vidare till en liten men väldigt trevlig bar. Där drack vi cocktails (läs jägerbombs) och dansade hela långa natten, nästan. Vi fyra tiden var vi trötta och åkte hem. En kväll att komma ihåg. Vi tog mycket kort också, 108 stycken för att vara exakt. Här är några:



                                 baren med utsikt











A great night out with Helena and Lisa.
 

5 comments:

  1. ÅHHHHHHHH fan va snygga ni är`? Är det såhär man ser ut som ung och oförlöst? Gah!!

    ReplyDelete
  2. Japp! men är det något fröken inte behöver vara orolig för så är det just att vara osnygg, det oavsett hur många gånger hon blivit förlöst.

    ReplyDelete
  3. Hahahaha!!! Det verkar va nån stirrig min som jag fastnat i, suga in kinderna till max och stirra stinnt. Minns att jag tyckte varenda bild var profilbildsmaterial!! Lever på det minnet än idag. Underbart att träffa dig Karin, härligt att det inte är så länge till nästa gång vi ses. KRAM!
    P.S. varför skriver Linnea frågetecken efter fan va snygga ni är??

    ReplyDelete
  4. Ja Helena, sug-i-blicken är ditt andra namn! Sååååå kul att du kom, nästa gång får du husera hos mig så vi får lite mer kvalitets tid. Bra fråga, varför tvekar Linnea på att vi skulle vara snygga:)

    Kram och fortsätt följ här!

    ReplyDelete
  5. HAHAHA ja, det där frågetecknet ja. En gåta.

    ReplyDelete