Friday 4 March 2011

Talk




Jag skulle ha gjort ungefär hundra saker idag, men så gjorde jag bara en halv. I stället gick jag till en kompis och fikade. Det var ju meningen att jag bara skulle stanna en timme eller så, men det är så lätt att fastna i någon när man väl börjar prata om något. Det finns för mycket man kan prata om helt enkelt.

I was supposed to do about hundred things today, but only did a half. Instead I went to a friends house. I was only gonna stay for an hour or so, but it is so easy to get stuck when you start talking. There are just too many thing to talk about.

3 comments:

  1. Vilken fin klänning! Är det din? Och är bilderna från er lägenhet? Himla fint i alla fall! Puss

    ReplyDelete
  2. Visste ar den fin! Men inte min... Inte min lagenhet heller... Puss

    ReplyDelete
  3. Men gud Karin, trodde du hittat klänning till bröllopet, klänningen var ju helt underbar. Kan du inte sno den?

    ReplyDelete